Utrzymanie infrastruktury kolejowej

Ikona BIPIkona rodoIkona Portal PracownikaIkona pocztyIkona Grupa JSW25 lat JSK

W ramach działalności naszej Spółki przeprowadzamy szereg robót związanych z utrzymaniem i remontami infrastruktury kolejowej.

Przede wszystkim jest to odpowiednie utrzymanie infrastruktury kolejowej którą Spółka zarządza. Roboty związane z utrzymaniem i remontami infrastruktury kolejowej są przeprowadzane na stacjach kolejowych i szlakach okręgów kolejowych kopalń :

  • Borynia w Jastrzębiu-Zdrój
  • Budryk w Ornontowicach
  • Pniówek w Pawłowicach
  • Jastrzębie w Jastrzębiu-Zdrój
  • Zofiówka w Jastrzębiu-Zdrój
  • Pawłowice Górnicze
  • KWK Szczygłowice

oraz na bocznicach kolejowych:

  • Knurów - w Knurowie
  • Knurów Zwałowisko
  • Przyjaźń w Dąbrowej Górniczej
  • Jadwiga w Zabrzu
  • Dębieńsko w Czerwionce - Leszczynach
  • Radlin w Radlinie
  • Victoria w Wałbrzychu

Dodatkowo proponujemy usługi związane z :

  • projektowaniem układów torowych oraz budowli inżynieryjnych
  • remontami i wymianą układów torowych, rozjazdów, przejazdów oraz budowli inżynieryjnych
  • usuwaniem szkód górniczych w obiektach infrastruktury kolejowej

 

Obecnie Jastrzębska Spółka Kolejowa Sp. z o.o. utrzymuje 38 obiektów inżynieryjnych w tym:

  • 2 mosty
  • 6 wiaduktów
  • 30 przepustów

Celem zwiększenia efektywności diagnostyki infrastruktury kolejowej, w roku 2005 Jastrzębska Spółka Kolejowa Sp. z o.o. zakupiła dla celów pomiarowych samorejestrujący toromierz elektroniczny typu TEC-1435 firmy P.U.T. GRAW Sp. z o.o.

Toromierz ten jest nowoczesnym urządzeniem pomiarowym dokonu­ją­cym bieżących pomiarów parametrów geometrycznych toru. Po wykonaniu serii pomiarów przenosi się je do pamięci komputera PC dla dalszej analizy.